úterý 15. února 2011

Valentýnské setkání běžců ze subjektivního pohledu jednoho z účastníků


Mé druhé setkání s běžci na pravidelné neformální akci, která se zabývá nejen problematikou toho, co nás všechny spojuje, a to je radost a láska k aktivnímu stylu života a především k běhu, bylo velmi zajímavé a podnětné díky účasti mnoha lidí. Setkávali se zde známé tváře a přátelé a zároveň úplně noví lidé, které všichni viděli poprvé. Vzhledem k tomu, že řada z nás má nějaký vlastní blog, kde píše o běhání, dovolil jsem si opublikovat a ofotografovat (se svolením všech přítomných) toto významné setkání, které se pořádá čtvrtletně. Snad se s0cketka nebude zlobit.

Schůzka byla naplánována na valentýnský den 14. února 2011, tj. americký svátek dne všech zamilovaných, v 18:00 v pizzerii Corleone na Andělu v Praze. Akci pořádala s0cketka a účast přislíbila skupina sedmnácti lidí. Vzhledem k tomu, že jsem se účastnil podruhé, netuším, zda je to obvyklé či neobvyklé číslo, nicméně z minulého setkání, kdy nás bylo kolem deseti, to byl poměrně velký skok nahoru a díky tomu přišla také řada zajímavých lidí.

Pizzeria Corleone
s0cketka - pořadatelka setkání
Zpočátku jsem vlastně ani nemohl přijít, protože když jsem si přečetl příspěvek na s0cketčině blogu, termín mi šel do kolize s pracovní činností, ale náhoda tomu chtěla, že se práce přesunula o týden později a já mohl nahlásit svou účast. Byl jsem rád. Z minulého setkání jsem si pohovořil velmi dobře s Evženem a jeho známou vránou Sárou a doufal jsem, že opět dorazí.

Evžen
V minulém setkání jsem byl u stolu jako první. Tentokrát jsem se rozhodl vyrazit rovněž o něco dříve a prohlédnout si před tím obchodní centrum Nový Smíchov. Zaujalo mě především knihkupectví a obchody s oblečením, ale čas se brzy nachýlil a já na šestou hodinu přišel do pizzerie Corleone.

U vchodu se mě ujala hned obsluha a zeptala se, s čím mi může pomoci. Bylo to velmi jednoduché, protože jsem tu nebyl poprvé. Stůl byl dopředu zamluven s0cketkou na její jméno, a tak jsem po rychlé rozmluvě s číšníkem a po paměti sešel do nekuřácké místnosti po schodech dolů dozadu. Pravděpodobně to býval kdysi sklep.

Napravo jsme seděli
U dlouhého připraveného stolu seděli už tři známé tváře a po úvodních obvyklých pozdravech jsem zaujal místo naproti Evženovi. Jeho vrána Sára byla, jak řekl, důležitá i pro nově příchozí běžce, aby věděli, že jsou u správného stolu.

Vrána Sára v celé své kráse
Minule jsem popíjel minerální vodu, při úterní valentýnské schůzce jsem se rozhodl pro pivo, které mi zase po dlouhé době hodně chutnalo. Nezapomněl jsem ani na fotoaparát a rozhodl se se svolením všech přítomných a s možností uveřejnit vybrané fotografie na blogu o tomto setkání napsat.

Uvolněná atmosféra a výborné jídlo
Stůl se pomalu zaplňoval a přicházela řada pro mě nových lidí, pro některé již známé tváře. Všichni se rychle seznamovali a po čase i uvolnili a různě se mezi sebou bavili. Já jsem s Evženem a dalšími probíral například bolest v holeni, kterou momentálně mám, běh na lyžích a voskování, vznik vrány Sáry a  její úspěchy, krásy maratónu v České republice a v zahraničí a mnoho dalšího. Z ostatních rozhovorů jsem pochytil témata jako z Prahy do Vídně na kole, životospráva, oprava zobáku vrány Sáry, výlet do Kanady, běh 5 s hvězdičkou atd.

12HonzaDe a Machy
Pulec a 12HonzaDe opět nezklamali a obdarovali nás vitamínovou valentýnskou bombou v podobě cukrovinek. Moc mě to potěšilo. Pravděpodobně nikdy nezklamou. Takhle opravdu nezhubnu…, ale no nic, obdaroval jsem kolegyni v práci, ta měla větší radost než já.

Pulec, Petr a vrána Sára s prázdnou skleničkou
Fotografování na sebe nenechalo dlouho čekat a myslím si, že jsem se docela vyřádil. Byl jsem už posilněn alkoholem, takže jsem se nenechal jen tak odbýt a vyfotil jsem postupně úplně všechny. Pouze jsem měl v tom chvatu vypnutou automatickou opravu červených očí, takže mám všechny fotografie s červenými očima, ale dnes to není zas tak velký problém opravit v příslušném softwaru.

Martina s Hankou mi skvěle zapózovali
A kdo vlastně přišel? Nevím, zda si budu pamatovat všechny, ale byli to například tito lidé (nezlobte se, že všechny neuvedu, seznam na žádost dodatečně doplním):

·         Evžen a jeho vrána Sára,
·         Hana,
·         Honza (http://12honzade.blogspot.com),
·         Jarmila,
·         Pulec (http://behajicipulec.blogspot.com/),
·         Martina (http://ultra-mapo.webnode.cz/)
·         Miloš (http://www.bezeckaskola.cz),
·         Petr (http://www.runningfreeonline.com/profile/username/1bubobubo),
·         Richard s manželkou (http://machy.bloguje.cz),
·         s0cketka (http://s0cket.blogspot.com) a další a další.

Řada lidí rovněž nepřišla a omluvili se. Myslím si, že akce se velmi povedla a udělali určitě velkou chybu, že nepřišli, pokud tedy mohli. Příští sraz by se měl konat poměrně brzo, a to v dubnu tohoto roku. Nevím jak vy, ale já, pokud budu moci, určitě přijdu.

Fotografie:
Evžen a Petr pózují

Idylka jak vyšitá, Machy s manželkou

To nám ale chutná, to se nám to pije

To bylo přemlouvání, ale vyšlo to krásně

Tohle je bezva trojka

Trio od vedle

"Dámská jízda"

Za běhu na odchodu

Společná fotografie

6 komentářů:

  1. Jsem rada, ze to nekdo sepsal :) Mimochodem nalevo je mapo na te fotografii.

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že jsem nemohla. Místo picošky čajíčkuji a trousím okolo sebe kapesníky.

    OdpovědětVymazat
  3. jj, nejen běháním živ je běžec, bylo to tam fajn

    OdpovědětVymazat
  4. Dobré to bylo. Jako pravidelný účastník konstatuju, že takovou fotosmršť nepamatujeme :) Rád jsem vás všechny viděl.

    OdpovědětVymazat
  5. Super "zapis" :)! Machy ma pravdu, takovou fotosmrst je mozne videt snad jen na predavani Oscaru!... Moc rad jsem vas vsechny videl! 12:)

    OdpovědětVymazat
  6. ...no to je mi teda novina...to jsem nevěděl...to musím s přítelem hned vyrazit...ahojky...

    OdpovědětVymazat