středa 25. dubna 2012

Čtvrtletní shrnutí – co se ve stručnosti událo

Jako obvykle jsem se rozhodl začátkem roku něco dělat se svým tělem a rozšířit cyklistický trénink, jestli se to dá vůbec takto nazvat, o hodiny joggingu, prostě obyčejného běhání. Vzhledem k tomu, že dovolená se jevila jako výborný začátek pro nabrání kilometrů, neváhal jsem a začal pečlivě běhat. Byl jsem překvapen, že mi to docela šlo. Dlouho už jsem neběhal, ale je vidět, že „celoroční“ kolo mi nějakou sílu v nohách dodalo a běželo se mi celkem fajn. Zezačátku jsem běhal opatrně, hezky pomalu, nechtěl jsem hned trhat rekordy. Dám si tři nebo pět kilometrů, uvidíme, no, nakonec jich bylo osm. Hm, tak to mi to jde dobře. Příště jsem si dal deset a pak zase deset. A pořád nic… Žádná extrémní únava, žádná zábava. Nevím, prostě mě to nebavilo. Běžel jsem znovu, přede mnou „supící býk“, který byl hezky na dohled. Byl trošku při váze, ale běžel docela rychle, tak jsem přidal a doběhl ho. Paráda! Začalo mé pronásledování, supící býk to nechtěl jen tak nechat. Byl vážně dobrý, chvíli mě i dobíhal, ale nakonec jsem mu stejně utekl – destinace opět kolem dvanácti kilometrů, tentokrát jsem nohy trošku cítil, ale také mě to moc nevzalo. Shrnu-li to, byl to syndrom vyhoření, běhání mě nějak nevzalo, a tak jsem se rozhodl to nechat na léto, až bude krásně teplo a budu místo kola běhat do práce a z práce, jako jsem kdysi běhal nebo vyzkouším kombinaci běhu a kola. Doplním pouze, že při běhání jsem tentokrát nepoužil své Vibram FiveFingers, ale klasické běžecké boty od firmy Asics, FiveFingersy si nechávám na léto.

Naštěstí kolo mi zůstalo (nikdo mi ho ještě nevzal) a baví mě pořád. Pár ranních cest jsem absolvoval se socketkou (http://s0cket.blogspot.com), ale ve finále jezdím sám. Člověk by řekl, že to je pořád dokola, pořád stejná trasa, ale za ty dva roky se pár věcí změnilo, takže mi to tak nepřijde. Nejprve se dodělala část cyklostezky, o čemž jsem nevěděl a ukázala mi to až socketka a za druhé se mi od zimy začaly razantně zlepšovat časy, obzvlášť ráno, kdy spěchám do práce (třeba dnes jsem zajel letošní rekord trati za 39 minut), na cyklostezkách se začaly objevovat holky, takže cyklista jako já se má na co dívat a trasa není tak monotónní. ;)
Na takovém kole jsem ještě nejel, to bych do práce asi tak rychle nedorazil.
Běhu a kolu zdar!

Žádné komentáře:

Okomentovat